Tuesday, October 22, 2019

Kembali Ke Skrin Sejak Hilang Di 2017

                                                Assalamualaikum dan hai.

Meningkatnya umur sudah tentu. Tidak terdaya untuk kita menghalang kuasa Allah.

Muda tidak selamanya muda. Hebat tidak selamanya di atas. Pokok pangkalnya, kita tak ada 

apa-apa pun. Semuanya Allah yang punya. 


     Lama sudah tidak saya menulis di papan kekunci yang sudah berjasa sejak 2009 ini.

Menulis di Blog khususnya. Atas kelekaan saya, blog lama saya iaitu di alamat fernandoharith 

tidak dapat lagi digunakan.




Masjid di kawasan Melawati, KL

Jumpa di tulisan akan datang ! 

Dari Lensa Harith Ariffin
DLHA

12:23 AM,
22 OKTOBER 2019

No comments:

Post a Comment

Teman Hidup, Seumur Hidup

 Aku di dalam fasa di mana aku serius mencari calon isteri. “Harith, kau kena kawan dengan ramai perempuan, jangan sorang dua je.” Ada kawan...